poniedziałek, 20 kwietnia 2020

O MNIE


Nazywam się Barbara Sandra Pawlukiewicz-Carusotti, od 2007 roku jestem organizatorem ślubów i wesel we Włoszech. Na co dzień mieszkam w Rzymie i współpracuję z włoskimi konsultantami ślubnymi przy organizacji ślubów i wesel włoskich oraz zagranicznych. Zajmuje się bezpośrednią, kompleksową organizacją ślubόw lub pomagam Młodym Parom tam gdzie jest to możliwe przy samodzielnej organizacji ceremonii ślubnych we Włoszech.
Pracując w tym sektorze od dłuższego czasu, miałam okazje spotkać bardzo wielu podwykonawców, różne firmy, oraz zobaczyć bardzo ciekawe miejsca na śluby. W mojej bazie danych mam fryzjerki, makijażystki, operatorów video, fotografów, tłumaczy, przewodników, restauracje, wyjątkowe miejsca na śluby w plenerze, kościoły, historyczne lokalizacje i mnóstwo innych. Wielu z podwykonawców jest polskojęzycznych, a ich usługi są na wysokim poziomie jakości przy bardzo dobrych cenach.
Zapewniamy pełną dyskrecję, a nasze usługi dostosowujemy do wymagań i budżetu jaki jest przeznaczony na ślub. Zapraszamy na ślub do słonecznej Italii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz