sobota, 22 sierpnia 2015

ORGANIZACJA ROCZNICY ŚLUBU W RZYMIE

            Rzym to nie tylko fantastyczne miejsce na ślub ale również aby świętować każdą rocznicę związku małżenskiego. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że ostatnią uroczystość zorganizowałam w ciągu 3 dni. Prezent-niespodzianka od dzieci dla rodziców, uroczy pomysł i realizacja jego była dla mnie ogromną przyjemnością i przedsięwzięciem. 
Trzy dni wcześniej zgłosiła się do mnie córka jubilatów z prośbą o pomoc w organizacji i realizacji niespodzianki. Poproszono mnie o moja propozycje planu który został od razu zakceptowany. Jako pierwszy punkt było spotkanie się w centrum Rzymu w okolicach Schodów Hiszpanskich, nastepnie wspólnie przeszliśmy do pobliskiego kościoła gdzie czekał na nas polski ksiądz aby odprawić Msze Sw dziękczynną dla całej rodziny. Po mszy cała grupą poszliśmy na wspólne "aperitivo" do jednej z najbardziej znanych i ekskluzywnych lokali Antico Caffè Greco na Via dei Condotti. W momencie kiedy solenizanci konczyli "aperitivo", podjechała dorożką pod lokal czekając na szanownych jubilatów i zabierając ich na romantyczna podróż. Jak ogromna niespodzianka była godzinna przechadzka dorożką po antycznym Rzymie! Byli szczęśliwi i wzruszeni, na zakonczenie dorożka podjechała pod jedna z najbardziej eleganckich restauracji z punktem widokowym Minerva Roof Garden, jaka wybrałyśmy na niezapomnianą kolacje na bazie ryb i owoców morza.
To była nasza kolejna realizacja w tym roku nie koniecznie związana bezpośrednio ze ślubem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz